sobota, 8 października 2011

Bialcon - sweterki / part 2.

Hej xD
Sweterki Bialcon część druga :D
Po prostu oglądajcie i oceniajcie w komentarzach xD za które serdecznie wszystkim dziękuję :)


















U mnie nudy. Jutro muszę KONIECZNIE zrobić lekcje xDD ogólnie to w sumie tylko na tym polega moja wspaniała edukacja w gimnazjum, haha :D
O, Kasia weszła na gg. Od razu mi się przypomniało o czym dziś z nią pisałam... ;c yh... ;c dziwnie teraz jakooś... ;cc
dobra, kończę, bo stracę humor.
PA :*


PS: Oglądam dziś Mam Talent, uwielbiam to !



.... </3
:*

11 komentarzy:

  1. Kilka z tych sweterków mi się podoba :) .
    nawet fajne są xD . :*
    Ogólnie ja też KONIECZNIE muszę jutro odrobić lekcje :P .
    A chciałam dziś , ale nie zdążyłam , bo za pół godz. lecę na Mam Talent <3 . I cicho ja nic o tym nie mówię . Ale wiesz jak jest ...
    Kasia <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są śliczne ale 4 i 5 najlepsze. kocham kokardki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się podoba 2,4,5,7 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakieś takie... mało ciekawe. Najbardziej podobają mi się dwa ostatnie-nie wieją nudą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wcale nie są nudne!!

    zapraszam na nowy adres bloga - http://wjakwieszak.blogspot.com/
    (kiedyś why-no-love)

    pozdro!
    Bibi

    OdpowiedzUsuń
  6. KIEDY DODASZ NOWEGO POSTA???

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto zapisze się do mnie to ja do niego
    www.paulinawypych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chcialabym Cie zaprosic na mojego nowopowstalego bloga, mam nadzieje ze bedziesz go obserwowac ;)
    http://elixca.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę nie mój styl, ale te w serek bez zapinania, są super ;)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne sweterki :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń