sobota, 1 października 2011

Bialcon - płaszcze

Witajcie ! 
Dziś zdjęcia przepięknych płaszczy firmy Bialcon.
Różne kolory, kroje. Są piękne, ale nie wszystkie są godne uwagi. Zostawiam to do Waszej opinii. 
Mi się podoba: 5,6,14 (bardzo podobny do 14, ma moja mama xD ale inna firma ;P)
















Piesek się już zadomowił xD.
A ja siedzę, słucham muzyczki :D. Leci Good Girl, Alexis Jordan. Jest ona super wokalistką, podoba mi się właśnie Good Girl oraz Happiness xD :)
Dziś Mam Talent, a w nim.. Dominika i Sonia ! :D hehe :) oglądajcie, bo warto !!! :D
Jakoś nic mi się nie chce xD. W szkole dość okej :D. Znów mam katar ;c yhh....
Dobra. :) Nie zanudzam już xD miłego weekendu :* :D

2 komentarze:

  1. mi najbardziej podoba się 1,3, 8, 11, 13 :)

    zapraszam wszystkich - http://why-no-love.blogspot.com/

    zmianiłam nagłówek! podoba Ci się?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaje do obserwowanych i zapraszam na mój blog ; )i przy okzaji płaszczyki są mega

    OdpowiedzUsuń