piątek, 7 października 2011

Bialcon - sweterki / part 1.

Hej :D
Dziś sweterki marki "Bialcon".
Tak, wiem, że miałam dawać wszystkie zdjęcia od razu, ale jest ich dużo, więc... xD
Oglądajcie i piszcie które najładniejsze ! :D

Żeby nie było wątpliwości... WSZYSTKIE są damskie :) 





















Kurczę, serio nie mam czasu teraz ;c. Więc będę pisać w weekendy, piątki, może poniedziałki, a jak będzie z resztą tygodnia to nie wiem, bo mam lekcje do 14.25, jestem w domu kolo 14.45, a jak wracam pociągiem to o 16.10 jakoś, więc... ;c
Dobra, nie zanudzam już xD miłego weekendu i do jutra xDD :***

2 komentarze:

  1. ja już mam z dziesięć sweterków i na razie mi wystarczy ;D
    ale ten czwarty od dołu jest cudny ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 najlepszy!! omg ta koronka ;) muszę sb kupić podobny ^

    OdpowiedzUsuń